In het kader van het jubileumjaar én in afwachting van de eerste flessen wijn van Mheerder bodem presenteren wij jullie onze wijnactie. Samen met vinoloog Peter Mans uit Margraten hebben we op basis van de druivensoorten op het perceel in Mheer een mooi wijnpakket samengesteld. Met deze wijnactie kunnen jullie thuis genieten van een mooi glas wijn en steun je tevens onze vereniging!

De wijnen zijn verkrijgbaar per fles of doos (6 stuks). Daarnaast hebben we een speciaal Cecilia-jubileumpakket met drie verschillende flessen wijn. De wijn kan in deze eerste ronde worden besteld tot en met het wijnfeest in augustus en zal in september thuis worden bezorgd. Bestellingen kunnen via de website van de harmonie worden gedaan.

Vignobles Vellas, Pays d’Oc IGP Max Lions Grenache | rood
per fles € 12,50| per doos € 72

Vignobles Vellas, Pays d’Oc IGP Medusa Viognier| wit
per fles € 12,50| per doos € 72

Vignobles Vellas, Pays d’Oc IGP Poison Rosé
per fles € 14,50 | per doos € 84

Villa Cavarena, Pinot Grigio Delle Venezie | wit
per fles € 13,50 | per doos € 78

Cecilia-jubileumpakket: 1 fles Max Lions, 1 fles Medusa Viognier, 1 fles Pinot Grigio Delle Venezie in een mooie verpakking met kleine verrassing: € 35

In de aankomende dagen zullen wij iedere dag een andere fles wijn in de spotlight zetten en jullie meenemen in het verhaal achter de wijnen.