In het weekend van 19 november aanstaande, viert de Koninklijke Harmonie St. Cecilia uit Mheer weer de feestdag van haar patroonheilige St. Cecilia. Daarbij worden er dit jaar maar liefst veertien jubilarissen gehuldigd, samen goed voor meer dan vierhonderd verenigingsjaren.

Onze jubilarissen zijn:

12,5 jaar Emmy Berndsen klarinet
  Juul Dobbelstein slagwerk
  Henriëtte Titulaer dwarsfluit/piccolo
  Anique Andrien klarinet
  Britt Dobbelstein klarinet
  Pedro Lemlijn trompet
  Lei Titulaer slagwerk

25 jaar Esmée Brouwers - van Gerven hoorn

40 jaar Pascal Tielens bas-trombone
  Jean Sneepers jr. hoorn

50 jaar Jef Jacobs erevoorzitter/erelid
  Gerard Berndsen klarinet
  Ria Hermans - Jaminon lid van het steuncomité

60 jaar Bert Senden sax-bariton

De huldiging van onze jubilarissen, met aansluitend receptie, vindt plaats op zondag 19 november vanaf 11.30 uur in de harmoniezaal in Mheer. Belangstellenden zijn van harte welkom. Voorafgaand aan de huldiging luistert het harmonieorkest om 9.30 uur de H. Mis muzikaal op. De mis wordt opgedragen aan alle levende, en niet meer levende leden van onze vereniging. Na afloop van de mis wordt een bezoek gebracht aan het nabijgelegen kerkhof. Ter ere van de overleden leden wordt een andante gespeeld en wordt het signaal Taptoe gebracht. Na het leggen van een bloemstuk bij het graf van het laatst overleden lid, marcheert het korps al spelend af naar de harmoniezaal.

De festiviteiten beginnen op vrijdag 17 november met het traditionele “Maol” voor de gehele Cecilia-familie.